+40744221926 serota_alina@yahoo.com
+40744221926 serota_alina@yahoo.com
Nu am spus-o eu, ci GOOGLE: folosește servicii de traducere profesionale
News 新闻 / nu am spus o eu ci google foloseste servicii de traducere profesionale
V-ati tradus situl sau l-ati localizat?

Nu am spus-o eu, ci GOOGLE: folosește servicii de traducere profesionale

SEO- strategia de optimizare pentru motoarele de căutare te poate ajuta să ajungi la noi clienţi din alte ţări

Cele mai importate aspecte sunt:

1) Limba

2) Localizarea

3) Direcţionare către ţara

 

Pentru a avea acces la clienţii din afara graniţelor ţării tale trebuie să vorbeşti pe limba acestora. Asigură-te că fiecare pagină a sitului tău este disponibilă în limba dorită. Apelează la servicii de traducere specializate.

De exemplu: Eşti un producător de miere din Transilvania şi doreşti să îţi vinzi produse în alte ţări, precum China, mai ales că ştii că aceştia duc lipsă de miere autentică şi ar fi încântaţi să cumpere miere de calitate.

Pentru acest lucru trebuie să ai paginile sitului tău traduse în limba chineză pentru zone precum China, Taiwan sau Hong Kong (ultimele două în varianta de chineză tradiţională). Însă, nu uita, este foarte important ca acest conţinut tradus să fie aşezat în pagini web proprii şi nu împreună cu conţinutul în limba română, deoarece motoarele de căutare, precum Google Search, nu vor şti până la urmă în ce limbă este situl tău. De fapt motorul de căutare va citi: producător honey, calitate very good, iar rezultatele sitului tău vor fi dezastruoase atât pentru piaţa din România, cât şi pentru cea externă.

Un aspect foarte important este acela că trebuie să eviţi servicii automate de traducere. Apelează la un traducător profesionist, un traducător autorizat care are experienţă în traducere de situri şi cunoştinţe de SEO.

De ce?

Motoarele de căutare nu consideră valoros conţinutul realizat de către instrumente de traducere automată, fiind de fapt considerate SPAM.  Astfel nu vei apărea în rezultatele de căutare.

Nu am spus-o eu, a spus-o Google.

Aşadar, alege un traducător profesionist, cu experienţă şi mai ales cu cunoştinţe de SEO. Astfel el/ea va traducere corect cuvintele cheie ale sitului tău, în urma unei analize eficiente a cuvintelor cheie din Google/Baidu Trends pe China sau acolo unde se află clienţii tăi.

Ce a zis Google:

https://www.youtube.com/watch?v=ii-RTnkfEfc

Traducere chineza, traducere site chineza, clienti china, SEO china

Poate te interesează:

https://traducatorchineza.ro/v-ati-tradus-situl-sau-l-ati-localizat/

 

RELATED POSTS

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *