SEO- strategia de optimizare pentru motoarele de căutare te poate ajuta să ajungi la noi clienţi din alte ţări Cele mai importate aspecte sunt: 1) Limba 2) Localizarea 3) Direcţionare către ţara Pentru a avea acces la clienţii din afara graniţelor ţării tale trebuie să vorbeşti pe limba acestora. Asigură-te că fiecare pagină a […]
„Globalizare, localizare, internaţionalizare etc.? Nu ştiu despre ce vorbiţi. Eu vreau să îmi traduceţi două pagini. Atât.” În China avem Wechat şi nu Facebook. În China, Baidu este motorul de căutare şi nu Google. CNN are program separat pentru vorbitorii de spaniolă. Ce au toate aceste situaţii în comun? Limba. […]
Ai un shop online sau poate o pensiune de vis undeva prin inima Romaniei? Berea ta artizanală este una dintre cele mai grozave și poate ar trebui să cunoască și cei din China gustul ei? Poate vinzi aer proaspăt îmbuteliat din Carpații noștri? Oricare ar fi produsul sau serviciul oferit de către tine, de ce […]
Tags: vanzari, e-commerce, China, traducator chineza, interpret chineza, vreau sa vand in China, sell in China, Chinese interpreter
Clienţii mei care achiziţionează marfă din China, indirect sau direct, se împart în două categorii: cei care au fost înşelaţi şi cei care zâmbesc ori de câte ori vorbesc despre partenerii chinezi. Dacă vrei să te încadrezi în cea de a doua categorie te sfătuiesc să arunci un ochi la câteva sfaturi […]
Partea 1 Majoritatea celor ce au ocazia să locuiască cel puţin jumătate de an într-o altă ţară pot confirma faptul că pe lângă faimoasele expresii uzuale “Bună!” “Ce faci?” “Cât costă?” etc. dobândesc extrem de repede nişte abilităţi extraordinare de a se descurca verbal în situații emoționale intense. […]
Bine ai venit in China. Tara tuturor posibilitatilor si tara negotului. Stiai ca orice poate fi negociat? De la cartoful copt pe tabla de pe marginea drumului, la cea mai scumpa camera de hotel din capitala. Cum? Cu incredere si, mai ales, cu putina pricepere. Iar daca crezi ca pretul initial ofertat este ieftin, eu zic […]
Ghidul relaţiilor fericite şi profitabile cu partenerii de afaceri din Republica Populară Chineză Pentru vizualizarea documentului va rog accesati linkul de mai jos http://issuu.com/serota_alina/docs/ghidul_relatiilor_fericite_si_profi
Obsesie chinezească sau nu? Ceaiul La ultimul interpretariat la care am participat l-am cunoscut pe domnul H., din Guangzhou, care îşi adusese cu el săculeţul cu ceai… hongcha, căruia, noi westernii, îi tot spunem ceai negru, deşi este clar 红茶hongcha – ceai roşu. Însă probabil când i s-a alocat denumirea de black tea acum… […]
Cuvantul anului 2013 este: “Selfie” 自拍 Nu se doreste a fi nimic artistic in buzele de rata sau the duck face, in the baby face, in portretul landscape sau cel vertical, in the kissy face etc. Este doar un selfie 自拍. Inaintea erei Facebook: Prezent: 自拍 zipai – selfie 自zì […]